Szanowni Klienci oraz Goście naszej strony!

W tym miejscu możecie Państwo podzielić się swoimi uwagami, spostrzeżeniami i opiniami. Jeśli jest coś za co chcielibyście Państwo nas zganić lub pochwalić zapraszamy do wyrażenia swojej opinii.  

Każda opinia jest dla nas ważna. Zapraszamy!


1 2 3 4 5 ... 10
24/10/2016, HB
Wszystko O.K byloby fajnie jakbyscie do oferty dolaczyli "SUPERSTACJE" pozdro i oby tak dalej.
23/09/2016, JERZY
Jestem zadowolony. Teraz wykupiłem abonament na 3 miesiące. Polecam
22/09/2016, Edward Palkowski
Przez ostatnie cztery lata korzystalem z konkurencyjnego podobnego serwisu, Myslalem ze nie ma juz nic lepszego, Ajednak mylilem sie.Mieszkam w Chicago.Serdeczne Dzeki i trzymac tak dalej.
20/09/2016, Andrzej
Przydalby sie serwer dedykowany na Australie
30/06/2016, Michalski K
Pol roku dziala ok, ogladanie stabilnie, bez zaklocen, dziekuje
14/06/2016, Justyna
Chcialabym aplikacje dla iphone, no a owszem wszytko ok, pozdro
07/06/2016, zdzislaw borek
Korzystam ponad rok, polecam.
18/05/2016, Ostrogorski Dariusz
Szybkosc internetu 20 mbit/s i chodzi dobrze, bez zarzutow, chyba tylko HD czasem stopuje, ale calkiem ok
13/04/2016, Tadeusz
Przydało by sie wiecej kanalow informacyjnych… ale za tak niewielkie pieniadze jest super!
12/04/2016, radek i monika
mielismy problemy z ogladaniem ale teraz wszystko ok. dzieki technikom Polbox!
1 2 3 4 5 ... 10

Znaleźć więcej PolBox.TV na:

Wersja skrócona

O najważniejszym
07
GRU
2017
Rok kupujesz, więcej otrzymujesz! Wykup zestaw świąteczny i dostań prezent pod choinkę! Dowiedzieć się więcej